Tagi

, , , , , , , , , , ,

✨Noc Andrzejkowa to wieczór wróżb, który ma bardzo długa tradycję. To rzeczywiście niezwykły moment. Wiele wróżbitów i wróżek twierdzi, że w tym właśnie czasie zatraca się granica między tym, co widzialne a niewidzialne. Historia andrzejkowych wróżb jest niezwykle interesująca.Przepowiednia – 1 pytanie – TYLKO 1 odpowiedź TAK lub NIE – bez analizy opisowej! Możesz zadać każde pytanie np. czy poznam w tym roku moją drugą połowę? Czy w tym roku zmienię lub znajdę pracę? Czy w kolejnym 3 miesiącach moja sytuacja finansowa się poprawi? Czy będę miała dziecko? Czy będzie dla mnie korzystne gdy otworzę własną działalność?Przepowiednia w formie krótkiej odpowiedzi TAK lub NIE.
Idealna do krótkich pytań.
1 pytanie – 1 odpowiedz TAK lub NIE
Przykladowe pytania: Czy mój partner mnie kocha?
Czy on jest moją drugą połową?
Czy oświadczyć się jej?
Czy w ciagu kolejnego roku dostanę podwyżkę?
Czy urodzę dziewczynkę?
Czy w tym roku poznam moją drugą połowę?
Czy będę szcęśliwa/-y prowadząc własną działalność gospodarczą?
Więcej informacji link: https://mariabucardi.pl/pl/p/-Przepowiednia-Andrzejkowa-noc-29.11.2021-1-pytanie-TYLKO-1-odpowiedz-TAK-lub-NIE-bez-analizy-opisowej-Odpowiedz-na-email.-Jasnowidz-Maria-Bucardi/1282